عملیات موضوع دلیل شهر منظقه نوع اتفاق تاریخ شروع تاریخ پایان ساعت شروع ساعت پایان آدرس
آب احداث حوضچه های شیر اصلی فعا لیتهای عمر انی سردشت امداد آب سردشت پیش بینی شده 1400/08/27 1400/08/27 08:16 11:00 فر هنگیان-فر هنگ12
آب قطعی آب شکستگی لوله تکاب امداد آب تکاب پیش بینی نشده 1400/08/27 1400/08/27 09:22 11:30 خیابان بهشتی -خیابان پارک-میدان آزادی

یکپارچه سازی ارائه خدمات در مرکز ارتباطات مردمی ( 122 )

دکتر علیرضا رضوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با بیان  این خبر افزود : در اجرای سیاست های کلان مقام عالی وزارت نیرو در خصوص یکپارچه سازی ارائه خدمات در شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستائی ، با هماهنگی انجام شده با حوزه های مرتبط در شرکت محترم مهندسی آب و فاضلاب کشور از ابتدای بهمن ماه سالجاری تمامی 2838 روستای استان آذربایجان غربی از طریق امکانات و تجهیزات موجود و با تکی

.....

گزارش عملکرد مرکز در حوزه خدمات غیر حضوری

فرزاد حکیمی رئیس مرکز ارتباطات مردمی و فوریتهای آب و فاضلاب استان ( 122 ) با بیان  این مطلب افزود : در طول شش ماهه ی اول سالجاری حدود 13 هزار درخواست غیرحضوری از ورودی های مرتبط در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به  ثبت رسیده است که از این 13 هزار درخواست بیش از 3500 مورد آن توسط مراکز  ارتباطات مردمی به انجام رسیده است .

.....

گزارش عملکرد شش ماهه سال 1398

فرزاد حکیمی رئیس مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی با بیان این خبر افزود : مراکز 122 استان در شش ماهه اول سالجاری پاسخگو ، پیگیر و راهنمای بیش از 162,000 درخواست مردمی بوده اند که این تعداد بطور متوسط روزانه بیش از 760 تماس از حوزه های مختلف شرکت را شامل میگردد.

.....

بازدید خبرنگاران

همزمان با روز خبرنگار جمعی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ارومیه از تاسیسات شرکت آب و فاضلاب و مرکز ارتباطات مردمی  ( 122 )

.....

جشن سیزده سالگی راه اندازی مرکز 122

فرزاد حکیمی رئیس مرکز 122 استان با اعلام این خبر افزود : همزمان با میلاد مسعود حضرت معصوه ( س) سیزده سالگی شروع به کار مراکز 122 ، مراسمی با حضور پرسنل این مرکز برگزار گردید . حکیمی در این مراسم ضمن تقدیر از مساعدتها و رهنمودهای مدیر عامل محترم شرکت و همدلی و همراهی کلیه معاونین ، مدیران و کارکنان شرکت ؛ از تلاش شبانه روزی کارشناسان این مراکز تجلیل نمود و از این مراکز بعنوان چشم بینا و گوش شنوای شرکت یاد کرد .

.....

مدیر مرکز ارتباطات مردمی اهواز از مرکز ارتباطات مردمی استان آذربایجان غربی بازدید کرد .

در این بازدید از زیر ساخت های اجرا شده . وب سرویس های طراحی شده . نحوه ارائه خدمات از زمان تماس تا حصول نتیجه . پیگیری و نظر سنجی های انجام گرفته . نرم افزار مورد استفاده بازدید و نکته نظرات و ضعف و قوت اقدامات مورد بررسی قرار گرفت . حکیمی با بیان این خبر افزود بازدید از مراکز امدادی . بررسی مشکلات پرسنل . بحث های آموزشی و انگیزشی آنها از دیگر مباحث مورد بحث بین طرفین بود .

.....

افزایش درگاه ورودی شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار پیام آبفا ، در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور افزایش رضایت مندی مشترکین، توسعه دولت الکترونیک و میز خدمت، شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی  نسبت به افزایش درگاه ورودی (کانت سنتر ) مرکز ارتباطات مردمی(122) از طریق راه اندازی زیرتال به آدرس  www.122.abfaazgharbi.ir اقدام ک

.....

افزایش درگاه ورودی شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار پیام آبفا ، در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور افزایش رضایت مندی مشترکین، توسعه دولت الکترونیک و میز خدمت، شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی  نسبت به افزایش درگاه ورودی (کانت سنتر ) مرکز ارتباطات مردمی(122) از طریق راه اندازی زیرتال به آدرس  www.122.abfaazgharbi.ir اقدام ک

.....

webform
آیا تا کنون با مرکز 122 تماس داشته اید ؟
از نحوه پاسخگوئی اپراتورهاراضی بودید ؟
به خدمات ارائه شده توسط واحد های امدادی چه نمره ای می دهید ؟
به نظر شما مرکز 122 تا چه میزان توانسته در رفع مشکلات شهروندان موفق عمل نماید ؟
CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
لغو