کارشناس پاسخگو (اپراتور)
با توجه به سیاستهای کلان کشور مبنی بر افزایش رضایت مندی، جلوگیری از ترددهای غیر ضروری، جلوگیری از اتلاف وقت، تسریع در ارائه خدمات و کاهش هزینههای مشتری و شرکت، توجه به خدمات غیر حضوری جدیتر شده است. ایجاد کانال ارتباطی واحد، بهبود تصویر ذهنی مشتریان نسبت به شرکت و افزایش سرمایه اجتماعی آن، ایجاد بانک اطلاعات از تماسها در جهت بهبود مستمر فعالیتهای آتی، ارائه خدمات غیر حضوری با کیفیت و سرعت بالا بصورت برخط، اعمال نظارت بر فرآیندهای شرکت بر مبنای نظارت عامه و در نهایت تقویت و انسجام بخشی بین واحدهای شرکت از مهمترین اهداف راه اندازی این مراکز می باشد.
اهداف تشکیل مرکز
با توجه به سیاستهای کلان کشور مبنی بر افزایش رضایت مندی، جلوگیری از ترددهای غیر ضروری، جلوگیری از اتلاف وقت، تسریع در ارائه خدمات و کاهش هزینههای مشتری و شرکت، توجه به خدمات غیر حضوری جدیتر شده است.