با توجه به سیاستهای کلان کشور مبنی بر افزایش رضایت مندی، جلوگیری از ترددهای غیر ضروری، جلوگیری از اتلاف وقت، تسریع در ارائه خدمات و کاهش هزینههای مشتری و شرکت، توجه به خدمات غیر حضوری جدیتر شده است. ایجاد کانال ارتباطی واحد، بهبود تصویر ذهنی مشتریان نسبت به شرکت و افزایش سرمایه اجتماعی آن، ایجاد بانک اطلاعات از تماسها در جهت بهبود مستمر فعالیتهای آتی، ارائه خدمات غیر حضوری با کیفیت و سرعت بالا بصورت برخط، اعمال نظارت بر فرآیندهای شرکت بر مبنای نظارت عامه و در نهایت تقویت و انسجام بخشی بین واحدهای شرکت از مهمترین اهداف راه اندازی این مراکز می باشد.
زیرمجموعه