مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:
مراکز ارتباط با مشتریان 122 تبلور فعالیت ها و عملکرد شرکت های آب و فاضلاب هستند
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: مراکز ارتباط با مشتریان شرکت های آب و فاضلاب به لحاظ ارتباط مستقیم با مردم و مشترکین، تبلور فعالیت ها و عملکرد این شرکت ها هستند.
مهدی بختی در حاشیه بازدید از سامانه 122 و مرکز پایش و راهبری تاسیسات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی که سرپرست معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز حضور داشت، افزود: تامین آب شرب پایدار و سالم از اولویت های مهم شرکت های آب و فاضلاب است و یکی از مراکزی که ارتباط مستقیم با شهروندان و مشترکین دارد، مراکز پاسخگویی و سامانه ارتباط با مشتریان، 122 است که این مراکز، پیشانی فعالیت ها و عملکرد شرکت های آب و فاضلاب هستند.
وی با بیان اینکه برآیند فعالیت های شرکت های آب و فاضلاب در این مراکز متبلور است، اظهار داشت: اگر شرکت های آب و فاضلاب وظایف خود را به درستی انجام دهند، تماس ها و مراجعات مردمی نیز به این مراکز کاهش می یابد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جمع بندی بازدید خود از مراکز 122 و پایش و راهبری تاسیسات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی نیز گفت: در این بازدیدها زیرساخت ها، امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و همچنین نیروی انسانی این واحدها بررسی و نقاط قوت و ضعف آنها مورد بررسی قرار گرفت.
بختی افزود: در این بازدیدها مقرر شد با حمایت ها و مساعدت های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، برنامه های کوتاه مدت و میان مدت طراحی و مطابق با آن، برنامه های پیش بینی شده دنبال شود.