به گزارش خبرنگار پیام آبفا ، در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور افزایش رضایت مندی مشترکین، توسعه دولت الکترونیک و میز خدمت، شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی  نسبت به افزایش درگاه ورودی (کانت سنتر ) مرکز ارتباطات مردمی(122) از طریق راه اندازی زیرتال به آدرس  www.122.abfaazgharbi.ir اقدام کرده است .

مهندس رسول اکبری رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی با بیان  این خبر افزود : در راستای افزایش رضایت مندی مشترکین ، توسعه دولت الکترونیک و میز خدمت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی برای اولین بار در صنعت آب و فاضلاب کشور نسبت به افزایش درگاههای ورودی مراکز ارتباطات مردمی ( 122 ) از طریق راه اندازی زیر پرتال با قابلیت ارائه خدمات برخط در حوزه های فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی ، ثبت حوادث و اتفاقات و ... نموده است .

مهندس اکبری در ادامه با اعلام آدرس زیر پرتال به نشانی www.122.abfaazgharbi.ir  افزود : مراکز122 استان در ده ماهه ی سالجاری پاسخگوی بیش از 225 هزار  تماس مردمی بوده اند که این تعداد  بطور متوسط روزانه بیش از 750 تماس از حوزه های مختلف شرکت را شامل میگردد .

وی در خاتمه از افزایش درگاههای ورودی و تعداد خدمات قابل ارائه توسط شماره 122 در دهه فجر سالجاری خبر داد .