فرزاد حکیمی رئیس مرکز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی با بیان این خبر افزود : مراکز 122 استان در شش ماهه اول سالجاری پاسخگو ، پیگیر و راهنمای بیش از 162,000 درخواست مردمی بوده اند که این تعداد بطور متوسط روزانه بیش از 760 تماس از حوزه های مختلف شرکت را شامل میگردد.

وی در ادامه تشریح فعالیت های این مرکز افزود : درخواست های مردمی از طرق تماس با شماره تلفن شبانه روزی 122 ، زیرپرتال مرکز و اپلیکیشن همراه آبفا صورت میپذیرد و 69 درصد از تماسهای برقرار شده مربوط به حوزه معاونت بهره برداری  ، 26 درصد مربوط به حوزه خدمات مشترکین و اطلاع رسانی های مرتبط و مابقی تماس ها مربوط به سایر حوزه های شرکت از جمله شکایات ، انتقادات ، پیشنهادات و .... بوده است .

حکیمی در خاتمه : رعایت مفاد منشور حقوق شهروندی ، کاهش مراجعات حضوری ، افزایش رضایتمندی مشترکین ، کاهش هزینه های جاری شرکت همگام با سیاست اقتصاد مقاومتی را از نتایج حاصل از اطلاع رسانی و پیگیری های این مراکز عنوان نمود .