اخبار

گزارش عملکرد 122
مرکز 122 همچنان در ارائه خدمات غیر حضوری پیشتاز است .
فرزاد حکیمی رئیس مرکز ارتباطات مردمی و فوریتهای آب و فاضلاب استان ( 122 ) با بیان این مطلب افزود : مراکز122 استان با 18 نفر نیروی انسانی در شبانه روز نه ماهه ی اخیر پاسخگوی بیش از 140,000 تماس مردمی بوده اند که بطور متوسط روزانه بیش از 500 تماس از حوزه های مختلف شرکت را شامل میگردد .
وی در ادامه تشریح فعالیت های این مرکز افزود : 52 در صد از تماسهای برقرار شده مربوط به حوزه معاونت بهره برداری ، 46 درصد مربوط به حوزه خدمات مشترکین و اطلاع رسانی های مرتبط و مابقی تماس ها مربوط به سایر حوزه های شرکت از جمله انتقادات ، پیشنهادات و ... می باشد .
حکیمی در خاتمه سئوالات مربوط به تعرفه های جدید مندرج در قبوض را از عمده ترین تماسهای اخیر مشترکین عنوان نمود و کاهش میزان تماسهای مردمی از بابت افت فشار و قطعی آب و کاهش مراجعات حضوری را از مهمترین نتایج حاصل از اطلاع رسانی و پیگیری های این مرکز عنوان نمود .
>
آخرین اخبار
- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مطرح کرد: لزوم ایجاد نقشه راه برای مراکز ارتباطات مردمی
- معاون راهبری و نظارت بهرهبرداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب مطرح شد: مراکز ارتباط مردمی ۱۲۲ و ۱۵۲۳ پنجره واحدی برای خدمات شرکتهای آبفا
- در همایش "مدیران مراکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ و ۱۵۲۳" مطرح شد؛ ارائه خدمات غیرحضوری در صنعت آب و فاضلاب تا سال ۱۴۰۰
- گزارش عملکرد 122
- برگزاری دوره آموزشی
- تجهیز ارتباط رادیوئی امور بوکان
- عملکرد مثبت بیمه نامه های حوزه بهره برداری شرکت
- افزایش ارائه خدمات غیر حضوری در مراکز 122
- برگزاری دوره آموزشی تغذیه در شرایط اضطراری
- برگزاری دوره آموزشی اطفاء حریق
- بازدید از رفع اتفاق روی خط انتقال میاندوآب
- راه اندازی بیسم های امور قره ضیاالدین