« سال رونق تولید »
جمعه 30 فروردین 1398 ساعت
  • اخبار

گزارش عملکرد 122

مرکز 122 همچنان در ارائه خدمات غیر حضوری پیشتاز است .

فرزاد حکیمی رئیس مرکز ارتباطات مردمی و فوریتهای آب و فاضلاب استان ( 122 ) با بیان این مطلب افزود : مراکز122 استان با 18 نفر نیروی انسانی در شبانه روز نه ماهه ی اخیر پاسخگوی بیش از 140,000 تماس مردمی بوده اند که بطور متوسط روزانه بیش از 500 تماس از حوزه های مختلف شرکت را شامل میگردد .
وی در ادامه تشریح فعالیت های این مرکز افزود : 52 در صد از تماسهای برقرار شده مربوط به حوزه معاونت بهره برداری ، 46 درصد مربوط به حوزه خدمات مشترکین و اطلاع رسانی های مرتبط و مابقی تماس ها مربوط به سایر حوزه های شرکت از جمله انتقادات ، پیشنهادات و ... می باشد .
حکیمی در خاتمه سئوالات مربوط به تعرفه های جدید مندرج در قبوض را از عمده ترین تماسهای اخیر مشترکین عنوان نمود و کاهش میزان تماسهای مردمی از بابت افت فشار و قطعی آب و کاهش مراجعات حضوری را از مهمترین نتایج حاصل از اطلاع رسانی و پیگیری های این مرکز عنوان نمود . >

تصاویر خبر
ارسال نظر جدید