« سال رونق تولید »
یکشنبه 17 فروردین 1399 ساعت
  • اخبار

گزارش عملکرد مرکز در حوزه خدمات غیر حضوری

مرکز ارتباطات مردمی شرکت ( 122) در ارائه خدمات غیر حضوری پیشتاز است .

فرزاد حکیمی رئیس مرکز ارتباطات مردمی و فوریتهای آب و فاضلاب استان ( 122 ) با بیان  این مطلب افزود : در طول شش ماهه ی اول سالجاری حدود 13 هزار درخواست غیرحضوری از ورودی های مرتبط در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به  ثبت رسیده است که از این 13 هزار درخواست بیش از 3500 مورد آن توسط مراکز  ارتباطات مردمی به انجام رسیده است .

حکیمی در ادامه پرتال شرکت آب و فاضلاب ( www.abfaazgharbi.ir ) ، دفاتر پیشخوان دولت ، اپلیکیشن همراه آبفا ، تلفن گویای 1522 و شماره تلفن  ( 122 )  را از درگاه های غیر حضوری ارائه خدمات به مشترکین  شرکت آب و فاضلاب استان بر شمرد و افزود : بر اساس آمار استحصالی در حال حاضر مراکز122 با 3/27 درصد رتبه دوم در ارائه خدمات غیر حضوری را در اختیار دارد .

وی در خاتمه افزود : در حال حاضر فقط " ثبت کارکرد کنتور مشترکین " بصورت غیر حضوری در مراکز 122 انجام می پذیرد که با هماهنگی های بعمل آمده با معاونت محترم مشترکین و درآمد شرکت متبوع در آینده نزدیک شاهد افزایش تعداد خدمات غیر حضوری قابل ارائه توسط مراکز 122 خواهیم بود .

 

 

تصاویر خبر